Segítsüti+átadás




Gyakorlott sütő vagyok, mit nekem kelt tészta, omlós vagy leveles, nem remeg meg a kezemben a lisztes edény. Mégis szokatlan izgatottsággal fogtam hozzá a sütéshez. Mi van, ha elégetem a diót, nem úgy süt a sütőm ahogy szokott vagy nem jön ki a formából a sütemény? Biztos ami biztos, tartalék dió, liszt, vaj készenlétben (sütő nem volt még egy), de nem csigázom tovább az olvasókat, ment minden mint a karikacsapás: sütés, átadás kipipálva.
Az én licitnyertesem (Norikai) nagyon hamar jelentkezett, pillanatok alatt befizette ezt a hatalmas összeget (36.000 ft(!) - sosem gondoltam volna, hogy ennyi pénzt fognak adni a sütimért :)).
A licit második helyezettje (Bszilva) nagylelkűen vállalta, hogy ő is befizeti a pénzt, (a süteményt később kéri), így a nyertesnek felajánlottam, hogy választhat a blogon megjelent kekszek közül és azt is megsütöm neki.
Ráadásul a nyertesem, aki egy fiatal, 3 gyerekes anyuka, a közelünkben lakik - megbeszéltük hát, hogy szombat délután házhoz szállítom nekik a diós koszorút és a kiválasztott lime-os kekszet.
Végül a nyertesemmel csak nagyon rövid időt tudtam együtt tölteni, tulajdonképpen csak átadtam a sütit, pár szót váltottunk és már indultak is családostul egy kicsit kimozdulni, kihasználták azt a ritka alkalmat, hogy hét vége van és jó idő.

Így most nem tudom, hogy mi az oka annak, hogy részt vett ebben az akcióban: vajon ő is érintett vagy "csak" egyszerűen segíteni akar egy ilyen fantasztikus kezdeményezést.
A végeredmény szempontjából tulajdonképpen mindegy: annyi pénz jött össze, hogy kibővült a támogatottak köre, még két koraszülött osztályt tudunk támogatni ebből a pénzből.

Nem szeretem a nagy szavakat, így csak annyit írok a végére, hogy nagyon jó érzés volt részt venni ebben az akcióban :).

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések