Paprikás újkrumpli tojással, zöldborsóval



Pár napja készült a fénykép kint a teraszon, amikor olyan hideg volt, hogy a meleg étel ilyen fehéren gőzölgött. Ennyit az időjárásról :)
Ezt a receptet egy régi Magyar Konyhában olvastam kb. 20 éve.
Újkrumpliból paprikáskrumplit készítünk, nem kell annyi víz hozzá, mint ha régi krumpliból készítenénk, az újkrumpli nagyon sok vizet tartalmaz.
Ha már majdnem kész a krumpli, tegyünk hozzá zöldborsót ízlés szerinti mennyiségben (vagy amennyi éppen van otthon :)) és főzzünk puhára mindent. Ha kész, keverjünk hozzá tejfölt, pár kemény tojást negyedelve és szórjuk meg apróra vágott petrezselyemzölddel.
Nagyon finom, hasonlít a paprikás krumplihoz és mégis egészen más.

Megjegyzések

erős ildikó üzenete…
Nahát, még sosem hallottam hasonló változatról, de kipróbáljuk! Én nem vagyok nagy borsórajongó, de az újat szeretem. Párom meg imádja, akár új, akár nem...
és nagyon szép a kép megint.
lúdanyó üzenete…
Köszönöm :)
Szerintem zöldborsó helyett finom lehet mindenféle zöldséggel, pl. karfiollal is. Amúgy a karfiolt én nagyon szeretm paprikásnak, galuskával.
trinity üzenete…
Látom, találkoztam még egy gasztro-újság gyüjtővel rajtam kívül:)))

Tényleg nagyon jó recept- a paprikás krumplit és a borsót is szeretjük!!!Köszi!
A fotó szintén szuper lett!!!
trinity üzenete…
Egy kérdés:
hogy lesz ekkora a fotód???

Nem mitha lenne mostanság olyan jó minőségű képem, amit ekkorában én fel tudnék tenni, de később még hátha......
Köszi előre is!!
lúdanyó üzenete…
Trinity, köszönöm a dícsérő szavakat :) Nemcsak újságot gyüjtöttem, szerintem az összes szakácskönyvet is megvettem, ami kapható volt 20-25 évvel ezelőtt.
Elküldöm neked emailben, hogy mit kell csinálni. Én Fűszeres Esztertől kérdeztem meg, ő kúldte el nekem :)

Népszerű bejegyzések